İremlilerin Şarkısı

 Çorak topraklarda su bulmuş gibiyim

Görünce evet bu benim hazinem dedim 

Ne kör gözüm canlandı 

Ne de kırılmış parmaklarım düzeldi 

İnadına yürüyüp devam ettim 


Vaha yok hepsi serap 

Benim ayaklarım oldu harap ama 

Yine vazgeçmem yolumdan

Çıkacağım bu çölden bir şekilde

Yine bir umut 

Yine de bir umut var içimde 


Tutkumun bedeli çok ağır

Susuzluk ve açlık beni ele geçiriyor 

Çok korkuyorum ya burada kalırsam diye

Sürünüyorum uzun süredir 

Bacaklarım taşıyamıyor beni 

Artık bedenim çok ağır 

Sürünüyorum kilometrelerce 

Bilmem ne kadar yol aştım 


Görüyorum yine bir serap bir zehir 

Kum fırtınaları hele çok yoruyor 

Saklanamıyorum tabii ki 

Üzerime atıyor çöl mermilerini 

Bilmem daha ne kadar yaşarım 

Beni yok etmek istiyor kalbinin kuraklarında

Ne görmek ne duymak istiyorum bilmiyorum ama

Geriye kalan tek şey İremlilerin şarkısı


Yorumlar

Popüler Yayınlar